do góry
6b7424-eu.jpg
Znajdź numer telefonu do poradni, oddziału, pracowni...
Telefony
W sytuacji zagrożenia życia wybierz nr 112

Zapytanie ofertowe ZP/29A/17 na: „Zakup wraz z dostawą: 1) Materiałów biurowych, 2) Środków czystości, 3) Tuszy i tonerów do drukarek i kserokopiarek, 4) Płyt CD i DVD, dla potrzeb SPZOZ w Lublińcu”

Poniedziałek 14 sierpnia 2017 11:27:15

 

Pliki do pobrania:

 

Zaproszenie do składania ofert:

 

Załączniki do zaproszenia

 

Wykaz części (opis asortymentu )

 

 

Odpowiedzi na pytania, z dnia 21-08-2017r.

 

Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert, z dnia 28-08-2017 r.:

 

Zamawiający informuje, że:

- przeznacza brakującą kwotę tj. 2456,11 zł i jako najkorzystniejszą w części nr 1 wybiera ofertę nr 2 firmy Artim Sp. z o. o. ul. Oleska 121, 45-231 z Opola za cenę 19 516,11 zł brutto,

- przeznacza brakującą kwotę tj. 803,00 zł i jako najkorzystniejszą w części nr 4 wybiera ofertę firmy PPHU Content Sp. z o. o. ul. W. Korfantego 66 , 40-161 z Katowic za cenę 5 680,00 zł brutto.

Informacja o unieważnieniu: Zamawiający informuje, że unieważnia część nr 2 i 3 z powodu braku ofert.

 

 

Utworzony: Poniedziałek 14 sierpnia 2017 11:27:15 przez: Piotr Mastalerz

Ilość wyświetleń: 2064

Wyróżnione informacje

Chcesz uniknąć czekania na połączenie z rejestracją?
Zachęcamy do rejestracji elektronicznej,
która znacznie przyspieszy cały proces (już niebawem...)
Zarejestruj się
Jak do nas dojechać?

Skontaktuj się z nami

Wyznacz trasę do szpitala

Skontaktuj się z nami

Wyznacz trasę do szpitala
Strona powstała przy współpracy
z Powiatem Lublinieckim
1134ac-herb_powiat_lubliniecki_z_podpisem_rgb2.jpg