Zapytanie ofertowe na: „Zakup wraz z dostawą: 1) Materiałów biurowych, 2) Środków czystości, 3) Tuszy do drukarek i kserokopiarek, 4) Płyt CD i DVD, 5) Tonerów do drukarek i kserokopiarek dla potrzeb SPZOZ w Lublińcu”
Znak sprawy ZP/27/18
Pliki do pobrania:
Zaproszenie
Załącznik nr 1 - wykaz części
Druk oferty i wzór umowy
Odpowiedzi na pytania Oferentów, z dnia 07-08-2018r.
Wykaz złożonych ofert, z dnia 10-08-2018r.
Informacja o wybranych ofertach najkorzystniejszych i częściach unieważnionych, z dnia 14-08-2018r.
- Część 1 - unieważniona z powodu przekroczenia kwoty przeznaczonej.
- W części 2 - Zamawiający przeznacza brakującą kwotę w wysokości 288,74 zł i udziela zamówienia firmie - P.H."ADMOR" ul. Trzebińskiego 25/1, 26-600 Radom - cena wybranej oferty brutto 19.288,74zł
- Część 3 - unieważniona z powodu przekroczenia kwoty przeznaczonej.
- W części 4 - Zamawiający przeznacza brakującą kwotę w wysokości 662,00 zł i udziela zamówienia firmie - PPUH CONTENT Sp. z o.o. ul. W. Korfantego 66, 40-161 Katowice - cena wybranej oferty brutto 6.662,00 zł
- W części 5 - P.H.U. PLUS Wojciech Chojnacki ul. Na Zapleczu 26, 87-100 Toruń - cena wybranej oferty brutto 4.594,00 zł