Zapytanie ofertowe na: „Zakup wraz z dostawą:
1) Materiałów biurowych,
2) Środków czystości,
3) Tuszy do drukarek i kserokopiarek,
4) Płyt CD i DVD,
5) Tonerów do drukarek i kserokopiarek
dla potrzeb SPZOZ w Lublińcu” Znak sprawy ZP/23/19
Opis przedmiotu zamówienia z podziałem na 5 ww. części, formularz ofertowy oraz wzór umowy zawierają załączniki do niniejszego zapytania ofertowego.
Kryterium oceny oferty: 100 % - cena;
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z podziałem na 5 części.
Ofertę w formie skanu podpisanych dokumentów należy przesłać wyłącznie na adres e-mail: przetargi@spzozlubliniec.pl w terminie do 12-07-2019 r. do godz. 10:00.
Pliki do pobrania:
Zaproszenie do składania ofert:
Część 3 - Tusze do drukarek i kserokopiarek
Część 5 - Tonery do drukarek i kserokopiarek
Zmiana z dnia 04-07-2019 r.
Zmianie ulega wykaz dot. części nr 2 - środki czystości. Poniżej wykaz po zmianie.
Zmiana z dnia 09-07-2019 r. dot. części nr 2 - środki czystości
Zamawiający wydziela z części nr 2 pozycję nr 31.
Pozycja nr 31 od dnia dzisiejszego stanowi osobną część zamówienia.
Dodatkowo Zamawiający zmienia opis przedmiotu zamówienia na część nr 31. Poniżej załącznik do pobrania:
Informacja z otwarcia ofert, wykaz złożonych ofert, z dnia 12-07-2019 r.