Lubliniec, 11-10-2019 r.
Zapytanie ofertowe nr ZP/37/19 na dostawę 4 szt. szaf kartotekowych dla potrzeb SPZOZ w Lublińcu
Opis wymaganych szaf:
Uwaga: Zamawiający dopuszcza zaoferowanie szaf używanych (spełniających ww. opis) ale z min 12 miesięczną gwarancją. W tym przypadku w ofercie należy przesłać zdjęcia szaf.
Dostawa: w terminie do 3 tygodni, po przesłanym pisemnym zamówieniu.
Płatność:
- jednorazowy przelew w terminie do 60 dni, po dostawie szaf z fakturą , lub
- 5 równych rat miesięcznych, płatnych do końca każdego miesiąca, 1 rata płatna w miesiącu następnym po dostawie.
Oferent w ofercie wskaże wybrany wariat płatności.
Ofertę cenową w terminie do wtorku 15-10-2019 r. do godz. 15:00 należy przesłać wyłącznie na adres e-mail: przetargi@spzozlubliniec.pl
W cenie oferty brutto należy uwzględnić łącznie: koszt zakupu 4 szt. ww. szaf wraz z kosztem ich dostawy do budynku Szpitala przy ul. Grunwaldzkiej 9 w Lublińcu 42-700 , bez wnoszenia.
W ofercie należy zaznaczyć dane kontaktowe do przesłania zamówienia.
Dodatkowe pytania w terminie do poniedziałku 14-10-2019r. do godz. 14:00 można przesyłać na adres e-mail: przetargi@spzozlubliniec.pl
Wybrana zostanie oferta z najniższą ceną brutto za całość.
Zamawiający zastrzega możliwość odwołania niniejszego zapytania ofertowego na każdym etapie.
Wykaz złożonych ofert, z dnia 16-10-2019 r.
Informacja z dnia 16-10-2019 r.
Zamawiający odwołuje niniejsze zapytanie ofertowe.