do góry
6b7424-eu.jpg
Znajdź numer telefonu do poradni, oddziału, pracowni...
Telefony
W sytuacji zagrożenia życia wybierz nr 112

Zapytanie ofertowe nr ZP/37/19 na dostawę 4 szt. szaf kartotekowych dla potrzeb SPZOZ w Lublińcu

Piątek 11 października 2019 09:46:55

Lubliniec, 11-10-2019 r.

Zapytanie ofertowe nr ZP/37/19 na dostawę 4 szt. szaf kartotekowych dla potrzeb SPZOZ w Lublińcu

Opis wymaganych szaf:

  1. Fabrycznie nowa, metalowa szafa kartotekowa z 6 szufladami przystosowana do przechowywania dokumentów formatu B5 (2 rzędy poziomo).
  2. Szuflady muszą być umieszczone na teleskopowych prowadnicach kulkowych o pełnym wysuwie, z blokadą chroniącą przed wypadnięciem. Mechanizm pozwala na wysunięcie tylko jednej szuflady jednocześnie, co zabezpiecza szafkę przed upadkiem.
  3. Szuflady muszą być zamykane zamkiem centralnym blokującym wszystkie szuflady.
  4. Maksymalny udźwig każdej szuflady: 50 kg.
  5. Zgrzewana konstrukcja, szafa dostarczana w całości bez konieczności montażu. Szafa malowana proszkowo. Kolor RAL 7035.
  6. Wymiary jednej szafy: 61 x 63 x 151,4 cm (szerokość x głębokość x wysokość)
  7. Mechanizm zapobiegający przewróceniu.
  8. Szuflady 2-rzędowe.
  9. Wymiar wewnętrzny przegrody w szufladzie: 26,3x56,5x21,9h
  10. Centralny zamek z 2 kluczami.
  11. Waga: 62-63 kg.
  12. Blacha stalowa 0,7-1,0 mm.
  13. Szuflady z miejscem na identyfikator.
  14. Stopki poziomujące.
  15. Gwarancja: min 24 miesiące od dnia dostawy.

Uwaga: Zamawiający dopuszcza zaoferowanie szaf używanych (spełniających ww. opis) ale z min 12 miesięczną gwarancją. W tym przypadku w ofercie należy przesłać zdjęcia szaf.

Dostawa: w terminie do 3 tygodni, po przesłanym pisemnym zamówieniu.

Płatność:

- jednorazowy przelew w terminie do 60 dni, po dostawie szaf z fakturą , lub

- 5 równych rat miesięcznych, płatnych do końca każdego miesiąca, 1 rata płatna w miesiącu następnym po dostawie.

Oferent w ofercie wskaże wybrany wariat płatności.

 

Ofertę cenową w terminie do wtorku 15-10-2019 r. do godz. 15:00 należy przesłać wyłącznie na adres e-mail: przetargi@spzozlubliniec.pl

 

W cenie oferty brutto należy uwzględnić łącznie: koszt zakupu 4 szt. ww. szaf wraz z kosztem ich dostawy do budynku Szpitala przy ul. Grunwaldzkiej 9 w Lublińcu 42-700 , bez wnoszenia.

 

W ofercie należy zaznaczyć dane kontaktowe do przesłania zamówienia.

 

Dodatkowe pytania w terminie do poniedziałku 14-10-2019r. do godz. 14:00 można przesyłać na adres e-mail: przetargi@spzozlubliniec.pl

Wybrana zostanie oferta z najniższą ceną brutto za całość.

Zamawiający zastrzega możliwość odwołania niniejszego zapytania ofertowego na każdym etapie.

Wykaz złożonych ofert, z dnia 16-10-2019 r.

 

Informacja z dnia 16-10-2019 r.

Zamawiający odwołuje niniejsze zapytanie ofertowe.

 

 

 

 

Utworzony: Piątek 11 października 2019 09:46:55 przez: Piotr Mastalerz

Ilość wyświetleń: 1385

Wyróżnione informacje

Chcesz uniknąć czekania na połączenie z rejestracją?
Zachęcamy do rejestracji elektronicznej,
która znacznie przyspieszy cały proces (już niebawem...)
Zarejestruj się
Jak do nas dojechać?

Skontaktuj się z nami

Wyznacz trasę do szpitala

Skontaktuj się z nami

Wyznacz trasę do szpitala
Strona powstała przy współpracy
z Powiatem Lublinieckim
1134ac-herb_powiat_lubliniecki_z_podpisem_rgb2.jpg