do góry
6b7424-eu.jpg
Znajdź numer telefonu do poradni, oddziału, pracowni...
Telefony
W sytuacji zagrożenia życia wybierz nr 112

Zapytanie ofertowe na: Zakup wraz z dostawą: 1) Materiałów biurowych, 2) Środków czystości, 3) Tuszy i tonerów do drukarek i kserokopiarek, 4) Płyt CD i DVD, dla potrzeb SPZOZ w Lublińcu, znak sprawy ZP/29/17

Środa 2 sierpnia 2017 11:24:02

 

 

Pliki do pobrania:

 

Zaproszenie do składania ofert

 

Załączniki do zaproszenia

 

Wykaz części - asortyment

 

 

Informacja, z  dnia 03-08-2017r.:

W wykazie do części nr 3 (tusze, tonery) w poz. 18 winno być: Samsung SCX-4720FN

 

Informacja z dnia 07-08-2017r.

W części nr 1 (materiały biurowe) w pozycji nr 16 winno być: 100 szt. (1 op.) 

 

 

Wykaz złożonych ofert, informacja z dnia 08-08-2017r.

 

Informacja z dnia 14-08-2017r.

 

Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert:

  1. W części nr 3 (dostawa tuszy, tonerów) Zamawiający przeznacza brakującą kwotę tj. 25,98 zł i jako najkorzystniejszą wybiera ofertę nr 9 firmy ECOBLACK S.C. M. Szewczyk Ł. Baran ul. Kredowa 8/50, 25-640 Kielce za cenę 7 657,98 zł brutto. Umowa do podpisu zostanie wysłana listem poleconym.

Informacja o unieważnieniu:

  1. Zamawiający informuje, że unieważnia część nr 2 z powodu braku ofert. Postępowanie w tym zakresie zostanie ogłoszone ponownie.
  2. Zamawiający informuje, że unieważnia części nr 1 i 4 z powodu przekroczenia kwoty przeznaczonej. Postępowanie w tym zakresie zostanie ogłoszone ponownie.

 

 

 

 

 

Utworzony: Środa 2 sierpnia 2017 11:24:02 przez: Piotr Mastalerz

Ilość wyświetleń: 1554

Wyróżnione informacje

Chcesz uniknąć czekania na połączenie z rejestracją?
Zachęcamy do rejestracji elektronicznej,
która znacznie przyspieszy cały proces (już niebawem...)
Zarejestruj się
Jak do nas dojechać?

Skontaktuj się z nami

Wyznacz trasę do szpitala

Skontaktuj się z nami

Wyznacz trasę do szpitala
Strona powstała przy współpracy
z Powiatem Lublinieckim
1134ac-herb_powiat_lubliniecki_z_podpisem_rgb2.jpg