Zapytanie ofertowe na: Modernizacja pomieszczeń sanitarnych oddziału chirurgii ogólnej w budynku szpitala przy ul. Grunwaldzkiej 9 w Lublińcu. Znak sprawy ZP/10/18
Zainteresowanych złożeniem oferty wzywamy do przeprowadzenia wizji lokalnej przedmiotowych pomieszczeń. Termin wizji prosimy ustalić – wysyłając prośbę na adres e-mail: przetargi@spzozlubliniec.pl lub pod nr tel. 34/350-63-89.
Pliki do pobrania:
Zmiana przedmiotu zamówienia z dnia 03-04-2018 r.
Do przedmiotu zamówienia dodaje się jeszcze jedną umywalkę.
W związku z powyższym ulegają zmienia poniższe punkty opisu przedmiotu zamówienia oraz rysunek nr 3:
II ROBOTY W ZAKRESIE INSTALACJI SANITARNYCH:
7. Baterie umywalkowe - 4szt
10.Umywalka pojedyncza porcelanowa z syfonem -4szt ( w tym jedna wyposażona w pochwyty dla osób niepełnosprawnych)
11.Postument porcelanowy do umywalek -4szt
Zmieniony Rysunek nr 3
Informacja z dnia 17-04-2018r.
W wyznaczonym terminie na składanie ofert tj. do 17-04-2018r. do godz. 10:00 nie została złożona żadna oferta.
W związku z powyższym Zamawiający wyznacza nowy termin na składanie ofert do: 20-04-2018 r. do godz. 13:00.
Otwarcie ofert w dniu 20-04-2018r. o godz. 13:10
Dodatkowo Zamawiający wyraża zgodę na realizację przedmiotowej usługi w terminie do 7 tygodni od dnia zawarcia Umowy.
Informacja z otwarcia ofert, z dnia 20-04-2018 r.
W wyznaczonym terminie na składanie ofert została złożona jedna oferta:
1) Jacinstal Jacek Dulski, ul. Lompy 41, 42-700 Rusinowice za cenę 37500,00 zł brutto
Informacja z dnia 26-04-2018 r.
Kwota przeznaczona na sfinansowanie ww. zadania wynosiła 30 000,00 zł brutto.
W związku ze złożoną jedną ofertą za cenę 37500,00 zł, Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie i wyznacza kolejny termin na składanie ofert do dnia 02-05-2018 r. do godz. 10:00.
Zamawiający wyraża zgodę na realizację przedmiotowej usługi w terminie do 7 tygodni od dnia zawarcia Umowy.
Zamawiający odstępuje od wymogu aby wymagane referencje były wystawione przez przez podmioty lecznicze lub osoby prawne.
Informacja z otwarcia ofert, z dnia 02-05-2018 r.
Kwota przeznaczona na sfinansowanie zadania wynosiła: 37 000 zł.
W wyznaczonym terminie na składanie ofert została złożona jedna oferta:
1) Jacinstal Jacek Dulski, ul. Lompy 41, 42-700 Rusinowice za cenę 36 500,00 zł brutto.